неделя, 26 септември 2010 г.

През Нощта

Когато дойде това време- на Нощта,

Пловдив е най-претъпканото място на света. Обичам го
така, обичам да има хора- от всички възрасти, по улиците до среднощ, хванали трескаво в ръка една програма на фестивала. Но най-много обичам, че тук се случват много интересни неща накуп. Ето моите фаворити тази година:

1) Reverse graffiti на Римския стадион- Джумая- или с една дума- пича с птиците! ГЕНИАЛНО!!! Много идейно да "измиеш" мръсотията с красота! Най-накаря нещо красиво на този стадион, който е забравен от миналото...



2) Хорър-романа не ми е много по вкуса, но ще го прочета, от любопитство- да видя кое му е толкова страшното на Тепето :)

Хареса ми как много галерии най-накрая сложиха интересни неща на входа си-като овързани свещи, за да привлекат гости вътре!


3) Videoholica- мноооого интересни предложения за късометражни филмчета, най-вече онова с НАЙ-ВЕЛИКИЯ ГЪЗАР, облечен от горе до долу с маркови дрехи,не 'щото му харесват,а 'щот са маркови!

4)вечер на Япония- пишат ти името с йероглифи, обличат те като гейша, гледаш оригами и се чудиш и маеш на културата им, защото е толкова ефирна, нежна и приятна!

5) Тютюневите складове- като че ли малко ми дойде в повече тийнейджърската аудитория там, музиката много ми допадна- fusion- не съм попадала на това разклонение досега, но някак си тези складове стават повече за рейв партита, отколкото за арт. Вярно е,че са доста изчистени откъм обзавеждане и всичко останало,защото са недовършени и даже си имаше оставено корито, но много бетонно ми дойде. Прекалено бетонно!

6)Татуировки с мароканска къна- където не го сееш, там никне! Оказа се,че в Мароканското кафене имам общи познати и така останахме известно време, нашариха ме най-накрая- мен и мама- и пих чайче! Приятничко!

Ами това като че ли беше The best, може да съм пропуснала нещо,като цяло ми се искаше
повечко уъркшопове и повечко огън по улиците, но тази година- не!
Между другото значката и торбичката бяха на похвално ниски цени- 3лв.!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар