четвъртък, 2 септември 2010 г.

Рожден ден на 2

Не помня от кога не съм празнувала рожденния си ден точно на първи...
Този път не само че го направих, но беше и двоен!! Събрахме се хубави хора ,заредени с хубави емоции и хапнахме хубава (чудничкааааа!) торта, благодарение на Бояни.
Весело, весело, докато хората не си тръгнат и къщата остане тиха и празна...
Сега, като гледам многото букети, събрани на едно място и не ми е такова, чувствам все още,че е вчера и че сме имали празник.
Много е хубаво това да имаш рожден ден- вниманието, усмивките, прегръдките, наздравиците и пак усмивките....:)
И така, навърших 26 и започвам една нова година- тя започва добре, защото от утре.....няма да пия повече :) шегувам се! утре започва нещо ново.... :)





А това е котаракът в сянка....сега е на слънце, но по принцип се крие :)

П.П.: Благодарско на Таничка, която ми чаши и на Спасчо, който си спази обещанието и чистеше в 8:30 сутринта! :)

3 коментара:

  1. ама моля ви се:) за мен бе удоволствие:):):)

    ОтговорИзтриване
  2. Много е хубаво да имаш РД, нали? Особено когато има любими положителни хорау с които да го споделиш! Жалкоу че не бях и аз там! Догодина торто и от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз много обичам рождените си дни :)Чак се чудя на хората, особено на жените около 30, които посрещат всеки следващ рд с панически страх и лека превземка - ами то и да се косиш, и да не се, от годинките не можеш избяга, та освен да изживееш пълноценно тези мигове на внимание и обич...

    ОтговорИзтриване