четвъртък, 9 септември 2010 г.

Зам оя бло г


В началото като въобще се навих да започна блога си, мислех да е само за НИА и за бижутата ми. Но от малка обичам да си водя дневник, пиша като гламава каквото чувствам,за да не забравя. И в някой момент, като намеря дневниците си, прочитам ги и ми става едно мило.....за емоциите, за хората, за любовта...
И когато ми е било най-тежко (или поне така съм мислела) съм пишела в тези тетрадки. Сега,като ги чета, си мисля- Всичко наистина отминава! Тогава ми се е струвал края на света, а сега просто преминава една тръпка през мен като си ги спомням.

И ето, пиша, за да си напомням и да не забравям!
Buon giorno!
Реших го и започнах- да си припомням италианския с упражнения за първо ниво, за да запиша след някой месец- второ и да продължа. Италианският език ми е любим- не го уча от необходимост или задължение- просто за удоволствие. Толкова малко неща правя,защото ги обичам. И никой няма да ми отнеме това! И съм намислила живот и здраве, пролетта наградата за усърдието ми да бъде екскурзия до Италия- с Wizzair, на Couchsurfing, с раницата, с влаковете, не ми пука- искам да я посетя. Искам отвсякъде да чувам италиански, да попадна в рая, да пея там на еизка им и да се храня!

Попивам слънчевите лъчи на терасата си и си повтарям ня глас- lunedi, martedi.... (понеделник, вторник...) и числата. Не издържам, летя, докато изговарям едни от най- елементарните думи в един език- числата, месеците, дните. Но на мен ми се струват като най-благозвучните.

Ci vediamo presto!
Ciao!

1 коментар: