вторник, 13 април 2010 г.

Една от най-смислените и красиви реклами евър мейд



Една вечер случайно една песничка ме отведе до малко позабравената реклама на SONY Bravia, за която бих казала смело, че другите просто могат да й дишат прахта.

Изумена съм как с нещо толкова малко като едно подскачащо топче, може да се изгради нещо толкова мащабно и грандиозно... Сигурна съм, че човекът, чиято идея е осъществена в клипа, се е събудил един ден и си е казал: "Какво ли ще се получи, ако пусна стотици хиляди топчета да подскачат из улиците на Сан Франциско?!?!?!"

Това е страхотен пример за това как човек не трябва да спира да осъществява идеите си, колкото и налудничаво да звучат те.....дори и за самия него! Току виж се е получила една от най-красивите реклами на света!

П.П: С удоволствие бих си купила някой ден този телевизор, за да гледам как многоцветните топчета подскачат около мен ! :)

5 коментара:

  1. Имаха и скрийнсейвър. Но той не беше толкова як.
    :( Покрай Бравиа те направиха прекрасни реклами - онази с пускането на тонове боя по сивите блокове? - epic! :)

    ОтговорИзтриване
  2. и на мен тази реклама ми е от любимите, но я помня с Jose Gonzales като музикално оформление:) още по-велико е...:)

    ОтговорИзтриване
  3. Да, Танче,права си. С неговата тава е по-готино,но пък са скъсили клипчетата,та затожа постнах това ,ама цяло :)

    ОтговорИзтриване
  4. я колко много неща се били случили тук откак не съм наминавал...
    и аз съм за жозе... http://www.youtube.com/watch?v=Y-qJu20do0o
    даже много ми харесва и първообраза:
    http://www.youtube.com/watch?v=wcv3v6XfEvM

    ОтговорИзтриване
  5. вчера, докато минавах покрай панаира, видях още една реклама с шарени топки - но на заден план, а пред тях, една женица с отровно червено трико се чекнеше,бррррррррррр, ужас:)сигурна съм, че рекламата беше за хапове, ама какви.. не разбрах:)

    ОтговорИзтриване