сряда, 6 юли 2011 г.

котИнца

Тъкмо се размрънках, че имах нашествие от една котка, която чупеше саксии, ядеше ми палачинките и ми ровеше в боклука и тази сутрин се събудих от котешко мяукане в дрешника ми. Отворих вратата и какво да видя- едно малко новородено на земята. Паникан уаяскър отвсякъде :) Изкарах го навън и майаката си го прибра.
Поспах още малко и сутринта ставам за работа да се обличам, отварям шкафа и .... още 4 котенца ме чакаха между дрехите ми в скрина. Малки, мяукащи и сладки. Не можах да повярвам как може котка да се навре там, пък и с 4 котенца.... Извънземна работа! Направо си бяха като пришълци, незнайно как се озовали в скрина :)
Прибрах ги в една кутия и хазяина каза да ги оставя отвън на терасата под навеса, да си ги намери майката. И после едно по едно си ги хвана за шията и ги замъкна някъде другаде...може би в шкафа на някой друг щастливец :)
Надявам се днес като отворя другия шкаф, да не намеря кученца :))))


1 коментар:

  1. Ваня, колко мила история! Според мен това е на хубаво, някак си, така си мисля. Иначе според мен котката ги е родила в дрешника ти малките бръмбъзъци. Когато раждат, ти търсят скрито и тъмно място :)

    ОтговорИзтриване