четвъртък, 27 януари 2011 г.

Моите лилави нощи


Последните ми нощи са много особени- много сънувам, много се будя през нощта, някакво неспокойствие ме е обзело... И днес, проверявайки новостите в графичния дизайн, попаднах на тази прекрасна илюстрация, която много точно ме описва в момента!


Великолепно съчетание на топло-студената гама и много ми харесва кучето, което стои и се опитва да помогне на момиченцето- всеки път, когато съм тъжна, и Денка се опитва да излекува болката. Странно нещо са животните, все усещат, когато има нещо особено, когато си в особен момент....

Всеки трябва да си има едно кученце, което да помага в тежките моменти или поне да те сръчква с лапичка и да ти напомня, че нещата са винаги наред и че трабва да приемаш нещата такива, каквито са! И нищо повече!

Бау


П.П.: Благодаря на приятелите си, които може да се броят на едната ми ръка, но винаги са до мен и в сърцето ми! Много ви обичам! Много!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар