неделя, 24 октомври 2010 г.

"Другата част"

Тази песен на Галя от Каризма я чувах напоследък на доста места. Не я харесвам! По принцип не харесвам и Галя. Днес е един много мързелив ден вкъщи, времето навън е слънчево, но на мен ми се стои тук. И реших да готвя! И когато реших това, в главата ми изплува тази прословута песен на Галя, не ме остави на мира. Най-накрая я намерих и си я пуснах.... малко ми е лигава, но трудно ми излиза нещо от главата веднъж като влезе там...

За начало направих бисквитена торта с разтопен шоколад като глазура....


После реших, че ми се хапва баница със сирене и отидох до магазина да си купя газирана вода, хазяина се припичаше на слънце и ме викна да ме пита нещо- дали ям гъби. Че как да не ям! Най-вече халюциогенни :) Та ме закичи с манатарки или сърнели, не им помня имената,а и не разбирам! Каза ми как да си ги панирам, за първи път хапвах нещо различно от известните на пазара печурки :)


После едно следобедно виенско кафенце със сметана и канела и парче торта....


Ето я и баницата. Не е толкова добра като на Гената, но съм доволна от резултата!


И така завършва този кулинарен ден, по-скоро кулинарна неделя вкъщи! Сега се надявам да ми "инсталират" етажерките на стената, за да имам най-накрая чист и подреден хол :) И зелен! Ще разберете скоро защо!

Buon apetit!

2 коментара:

  1. добре, де! честно ли е да не си 100 кила при подобни извращения?!?
    [завижд, завижд]

    ОтговорИзтриване
  2. страхотни фкусотийки ваничка;) май във всичко те бива;) както се казва - златни ръце имаш:)

    ОтговорИзтриване