вторник, 24 август 2010 г.

Времето между две войни


Днес се случи така, че ме замислиха- от миналата година лятото, когато имаше WATER WARS в Арт-а, до сега- когато това събитие предстои тепърва- колко неща са изминали за мен през тази година, колко чувства съм изпитала, колко хора съм срещнала...

Бих ги систематизирала така :

  1. alone- not alone- alone- not alone
  2. преместих дома си три пъти ! ! !
  3. участвах в първия ми хенд-мейд-дей
  4. пътувах до Венеция
  5. първото ми ходене на Карадере
  6. приех първите си гости от Couchsurfing-а
  7. смених няколко стила музика в главата си
  8. запознах се с много и хубави хора :)
  9. купих си грамофон и ми подариха плочи :)
  10. бях на концерт на АС/ДС и Сара Тавареш
  11. удари ме тока за първи път в живота

Засега това!

П.П.: Това пълнолуние ще ме довърши.... :)

4 коментара:

  1. Ваня, по всичко личи, че не си губиш времето, а прекарваш забавно и пълноценно. Пожелавам ти и догодиша пъстра и позитивна равносметка!

    С този интересен пост ме накара и аз да се замисля. Искрено се надявам, че аз, както и всички анимационни герои, с които прекарах поредното си лято на Карадере, попадаме под номер 8. Освен това, ако не си беше продала билета за Масивната Атака, под номер 10 щеше да има още едно събитие. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ммм да, някои неща не бяха кой знае колко хубави, но нужни :) Другата година може направо извънземните да ме отвлекат, кой знае...
    А разбира се,че попадате под номер 8, как иначе, нали всички сме във филма :)
    Хората обикновено правят равносметка за времето между две нови години, но моя проблясък се получи интересно :)

    ОтговорИзтриване
  3. Еха, колко много неща :) Ваничка, а концерта на Товариш Сара не беше ли през ноември (не заради друго, ами и аз съм се наканила да ходя, живот и здраве).

    ОтговорИзтриване
  4. Тя имаще концерт и миналата година, и тази ще има-точно през октомври :) Значи ще се засечем таам :)

    ОтговорИзтриване