вторник, 11 декември 2012 г.

Скорошно

Динчето онзи ден ми каза,че явно семейните хора не пишат вече често в блога си :) Честно казано, не че не ми се пише, просто като че ли не се случва кой знае какво. Месецът на подаръците дойде и като че ли това е нещото, което ме вълнува- как да изненадам близките си хора! Много обичам изненадите, обичам да ги правя. Успявам да намеря онова нещо във всеки, което той иска и желае силно. Но може би, защото съм Дева, а те забелязват доста повече детайли от другите :) И като дойде този месец, направя полудявам от кеф. Както винаги, се старая подаръците ми да бъдат изработени от мен или поне хенд мейд от други хора. Рядко купувам нещо, в което "нямам пръст", както се казва, т.е. задължително съм се намесила в създаването му :)

Тъй като подозирам, че определени хора може да прочетат блога ми, няма да споделя все още какво съм измислила за моите хора. По-късно ще го направя, даже и със снимки :)

Та така, дните се изнизват, сняг вали, та чак не ми се излиза! Студено навън и топличко отвътре! 

Това е от мен! Весели празници и все пак най-важното е да се събирате и да се обичате! И не само по Коледа! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар