четвъртък, 16 февруари 2012 г.

Atypical since 1984


Е как да не ме грабне този слоган на испанската марка Desigual !!!

Бях в Барселона с майка ми, когато минахме покрай магазин на Desigual и оставих сърцето си там! Нямаше дрреха, която да не ми хареса и която да не бих носила! По-точно описание на себе си за стил на обличане не бих могла да дам, пък и някак си съвпаднаха рождената година! И ми стана още по-гот.
Цветове, шарки, комбинации- всичко до едно ми е любимо!

Тогава се сдобих с рокля, купихме я двете с уговорката двете да я носим,защото за мен- тази марка беше и все още е -скъпа. Роклята (на долния ред в средата) ми е любима, да не кажа най!

Оттогава все издирвам по индийските магазини дрехи на Desigual, защото няколко пъти си купувам оттам! По-достъпни са!

www.desigual.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар