неделя, 30 октомври 2011 г.

SADE LIVE concert in Sofia


Никога не съм си представяла, че този концерт ще ме разплаче; никога не съм мислила,че съм способна да съм настръхнала за два часа и никога музиката не е влияела така върху мен...затова и бързам да го запиша минути след края...

Има неща, които са способни да променят живота ти и да го обърнат в друга посока и този концерт направи точно това с мен - замисли ме за много неща и докато седях, пеех мислено и слушах този велик и нежен глас, все повече осъзнавах,че искам да направя някои неща в живота си, които все ме е страх да направя. Не знам точно какви са, защото имам страх,че новата стъпка напред ще се окаже поредната назад, но знам, че не трябва да ме е страх от новото!

Този концерт беше толкова емоционален и силен за мен, че в един момент, когато тя пееше, ми се насълзиха очите и ми се искаше да има някого до мен, за да му кажа "Обичам те и искам да съм с теб завинаги!".

Толкова емоция, любов, красота, чистота и сила струеше от нея, че ми се искаше да се слея с цялата нея... и аз прелях емпоционално...чиста женственост в черно, бяло и червено... бях тъжна, бях щастлива, бях усмихната, бях насълзена... колко пъти съм проливала сълзи на нейни песни...върнах се в много моменти в живота си и точно затова тази музика ми подейства някак си пречистващо...

иска ми се тази музика да е само за правене на любов, но тя е много повече от това- тя е за всичко- за мен, за теб, за тъга, за щастие, за живота....

...велика...



2 коментара:

  1. Ваничкааа, трогателно писание - силно лично и емоционално! Много хубаво, че си преживяла магията на Шаде.

    ОтговорИзтриване
  2. Да, Динче, пожелавам ви го и на вас някой ден като се върне ШАДЕ :)

    ОтговорИзтриване