понеделник, 15 август 2011 г.

Spirit of Burgas 2011


За първи път ми беше, признавам си без бой :)
Тъй като не знаех какво да очаквам, останах много очарована.
Първо ще започна с организацията на фестивала- всичко беше лесно- влизането,проверките,тоалетните. Не чакаш на опашки, не се буташ... И другото, което ме впечтли ,беше точността. Тъй като съм девичка и по рождение това качество ми е внедрено, никога не съм била на по-точно събитие- всички излизаха в напечатания в програмата час и екипът супер бързо сменяше сцената за следващите.

Сега за първата вечер: Нямах никакви фаворити, освен Котарашки, който доживях да видя и на живо! :) Обикаляхме от сцена на сцена, имаше тук-таме интересни. А дааа, и Gotan Project ме изненадаха приятно!

Втората вечер беше МОЯТА вечер!!! Нямах търпение да отида, знаех, че ще е нещо велико. И такова беше. Skunk Anansie разцепиха всички :) Очаквах ги да са малко по-тихи, а те направо ми разбиха представите за себе си, жестоки бяха! Скин излезна с блещукащо трико по тялото й и с една перушина около главата, както каза Ванката- все едно излезна от Предизподнята! Хвърляше се в публиката, стъпваше им по ръцете и така пееше, накрая накара всички да млъкнат и да клекнат и така влезна още по-надълбоко....в публиката! Обичам я!!!!
След нея разбира се се качи МОБИ, който ме разби, когато каза, че иска да види как 20 000 човека разтърсват земята с парчето Bodyrock. A пък през цялото време на фестивала каква луна имаше- пълна и червена! :)

Третата вечер вече бях толкова схваната, че едвам си мърдах врата :) Моите фаворити бяха SKINDRED. И тях очаквах много ,защото са интересни-съчетават реге и хард. Беше много яко! За сметка на всичко DEFTONES не можах да ги понеса, вокалът трябваше да го махнат и щеше д е гот :)

Яко!Яко!Якооооо!
Други думи не мога да употребя, защото ми беше наистина много якооооо :)

Догодина пак :)







И накрая поздрави от морето и от мен:







Няма коментари:

Публикуване на коментар