понеделник, 19 юли 2010 г.

Let the stars and the heart be your guide...

Как да започна да описвам нещо минало, когато в същото време то е живо вътре в мен и не е отминало изобщо?

Затова започвам от края на моето първо пътешествие за това лято до морето- КАРАДЕРЕ!
Невероятно чисто, красиво, но не и уединено място. Много ми хареса усещането, че не съм в цивилизацията, че няма нужда да спазвам определени норми и да имам задръжки- като това с какво съм облечена или как изглеждам. На никого там не му пука as long as не пречиш на никого и просто се наслаждаваш на природата, живота и се веселиш!
Пясъкът навсякъде, камъчетата и красивото слънце сутрин през вратата на палатката са нещата, които ми липсват сега.







Само звездите и сърцето могат да направляват вярно посоката на едно пътуване...

посещение във вълшебното магазинче на Тита и Лили в Созопол



залязващото слънце от яхтената мачта


П.П: Много усмивки, слънце, мокра вода, песъчливи стъпала, Мента ПЕЩЕРА, текила и други интересни случки.

П.П.П: Ето какво сувенирче си измайсторих, за да нося със себе си част от морето :)


2 коментара:

  1. Ваничка, радвам се за прекрасното морско пътешествие. Разбираш ли сега, защо го обичаме толкова това Карадере

    ОтговорИзтриване
  2. Оооо,Динче, да да да :) Разбрах! Само не разбрах защо не се събличате голички на плажа?!?!?! :)

    ОтговорИзтриване