понеделник, 31 май 2010 г.

Гравитиращо, цветно и свободно


Смело мога да кажа,че това беше най-хубавият уикенд от началото на годината ми. Сбъднах три мечти за три дни:

Петък вечер - Gravity co. беше най-разбиващото за мен. От доста години все се каня да ги чуя и видя на живо и все не се получаваше. Когато най-накрая се събраха отново с Явор, реших, че този път няма мърдане-като включим и това,че дойдоха на крака в Пловдив, нямаше как да ги пропусна! Подействаха ми като зареждане в контакт, въпреки че много скачах, пях и виках...

Събота- пролетния Hand made day - това прекрасно нещо, случващо се с толкова много шарени и хубави хора, го чакам от зимата:) Не знам дали мога да обясня бурята от красота, шаренийка и весело настроение в мен, но наистина е удивително как може да се събере толкова положителна енергия на едно място и всеки да си открадне малко! Много съм щастлива, че участвах:)

Снимките са на Маги, много благодаря:)



Неделя - Летях от кола:) Най-накрая се намери кола, шофьор и красив път към планината, за да сбъдна дългомечтано нещо- да се покажа от шибидаха и да крещя и да усещам капките дъжд върху лицето си, и да лапна някоя муха, и да ме продуха вятъра, и да се почувствам като птичка... Свободно и леко хладно...


1 коментар: