сряда, 22 февруари 2012 г.

Филми, филми, филми


Навън е малко по-топло от преди, но все още не съм се освободила от налудничавото желание за топлина в стаята и единственото, което правим напоследък е да гледаме филми и да играем Скрабъл. Много! :)

Последните филми, които ми допаднаха са:
  • "Приключенията на Тинтин"- анимация
  • Perfect Sence- за който вече ви разказах в предищен пост
  • Тримата мускетари
  • Дневникът на едно пиянде
  • моята любима италианкста поредица "Natale a...New York, Rio, SudAfrica, India..."
  • Hugo- детска история, но много красив филм
  • Death race 1&2- първата ми е фаворит заради Джейсън Стейтъм
  • и най-любимият ми серил- Fringe! -мистерия, екшън и история за два паралелни свята

А пък рекордът ми на Скрабъл е 311! Засега....

Няма коментари:

Публикуване на коментар